Veelgestelde Vragen

Veel gestelde vragen

Selecteer uw categorie

In deze categorie vindt u algemene informatie over onze producten.

 

MPSoft - Zorgeloze Back-up werkt met versiebeheer. Er worden tot wel 30 versies op onze servers bewaard. Hierdoor kunt u altijd terug naar een vorige versie.
Hoe dit moet kunt u hier lezen: Bestanden Herstellen

Nee we hebben geen limieten op onze onbeperkte back-up service. Zowel de opslag als het dataverkeer is onbeperkt.

Al uw data staat veilig opgeslagen in diverse datacenters in Engeland. Ook uw back-ups worden redundant opgeslagen. Dat wil zeggen dat als er bij ons wat misgaat we hier ook weer een back-up van hebben op andere locaties. De servers waar u data is opgeslagen zijn goed beveiligd met geavanceerde firewalls.
De data zelf is ook weer beveiligd met AES 256 BITS encryptie. Dus zelfs al zou in het zeldzame geval iemand toegang verkrijgen tot onze servers zijn uw bestanden nog steeds veilig bewaard en ontoegankelijk.

Ja zeker! Al onze producten zijn kosteloos 14 dagen te proberen. U kunt tijdens het bestellen aangeven dat u een proefperiode wilt starten. Uw gegevens worden dan aangemaakt en mocht u door willen gaan met de producten kunt u dat eenvoudig aangeven en activeren wij uw account.

We hebben drie pakketten:

  • Onbeperkt
  • Online Hardeschijf
  • Zakelijke Cloud

De zakelijke Cloud is een pakket, waarin u als bedrijf eenvoudig gebruikers kan aanmaken en bestanden binnen het bedrijf kan delen. Uiteraard kunnen van alle computers dan ook een back-up gemaakt worden.

Online Hardeschijf is het Onbeperkt pakket, met als toevoeging dat u een extra hardeschijf krijgt welke overal toegankelijk is en op meerdere computers mee gewerkt kan worden. Hierdoor heeft u overal toegang tot uw bestanden en kunt u deze op uw computer op een eenvoudige wijze bewerken. De capaciteit is minimaal 512GB en uitbreidbaar. Hier staat een vergelijking tussen de pakketten verder uitgewerkt: Vergelijken

We hebben een handleiding gemaakt voor het maken van een back-up van uw e-mail:
Hoe kan ik mijn mail back-uppen?

De standaard documenten en afbeeldingen kunnen vanuit de installatie wizard meegenomen worden in de back-up. Heeft u een extra map die u in de back-up wilt meenemen, dan kunt u deze toevoegen in de back-up. Wilt u weten hoe dit moet, leest dan onze handleiding mappen toevoegen aan de back-up door.

Komt u er niet uit, neemt u dan contact met ons op. Wij kunnen u op afstand helpen met de installatie en configuratie. Desgewenst kunnen wij zelfs uw computer overnemen en de back-up samen met u instellen.

In principe is dit niet nodig. Op het moment dat u verbinding heeft met Internet werkt onze software. Hoe sneller uw Internetverbinding is hoe sneller de service werkt.  Maar met elke reguliere breedbandverbinding werkt onze service goed.

ja zeker! Op onze website vindt u de diverse handleidingen terug, welke u stap voor stap helpen bij het gebruik van onze diensten. De handleidingen zijn hier te vinden:
Handleidingen Zorgeloze Back-up

Hier vindt u de meest gestelde vragen over administratie, facturen en betalingen terug.

 

U kunt bij ons via de volgende mogelijkheden betalen:

Overboeking
Automatische incasso
Op rekening
iDeal

Voldoet ons product niet aan uw verwachtingen of wilt u om een andere redenen uw diensten stopzetten?
Stuurt u binnen 14 dagen na activatie van de diensten dan een bericht naar ons met uw klantnummer, dan storten wij het geld binnen 30 dagen weer terug. Dit is volgens onze niet goed geld terug garantie.

Als u ons wilt helpen, helpen wij u. Als u drie mensen  ons product aanbeveelt en daar komen drie jaarcontracten uit, dan krijgt u van ons een jaar lang gratis onbeperkte back-up toegevoegd op uw huidige contract.

Hier vindt u de meest gestelde vragen over de beveiliging en de locatie van uw data.

 

Uw persoonlijke bestanden zijn allereerst beschermd met uw eigen gebruikersnaam en wachtwoord. Vervolgens wordt alle data nog beveiligd met 256 BITS AES encryptie. Dit is een veilige manier van het beveiligen van uw data. Meer over deze techniek kunt u lezen op deze pagina: Beveiliging

Uw data wordt op diverse servers in diverse datacenters in Engeland opgeslagen. Het bedrijf wat de data beheert is LiveDrive. LiveDrive heeft jarenlange ervaring in de opslag van data en wij hebben in dit bedrijf een betrouwbare partner gevonden. Hierdoor wordt het risico van dataverlies geminimaliseerd. Dit omdat de data verspreid is over verschillende locaties, dus in geval van een probleem in een van de datacenters blijven onze diensten gewoon doorwerken

Hier vindt u de overige vragen terug, welke niet specifiek bij een categorie passen.

 

Heeft u een vraag, maar kunt u deze hier niet terug vinden? Stuurt u dan een e-mail naar support@zorgelozebackup.nl. Wij streven er naar uw vraag binnen enkele dagen te beantwoorden.
Heeft u liever telefonisch contact? Stuurt u dan een e-mail naar ons met uw telefoonnummer en tijd wanneer u gebeld wilt worden, dan bellen wij u terug.

Hier vindt u de meest gestelde vragen terug over de software

Zodra u uw bestelling geplaatst heeft, krijgt u toegang tot uw personlijke website. In onze handleiding staat uitgelegd hoe u de software kunt installeren. 
   Handleiding Installatie Software

Heeft u per ongeluk een bestand verwijderd, of wilt u teruggaan naar een vorige versie? We hebben daar een handleiding voor gemaakt, welke u hier kunt openen:

Bestanden Herstellen

De desktop software is op dit moment beschikbaar voor Windows XP, Vista, Windows 7 en Windows 8. Tevens is er een MAC versie van de desktopsoftware.

De APP is gebouwd voor iPhone, iPad en Android.

Ervaringen

 Via de Zorgeloze Back-up dienst, hoef ik me geen zorgen meer te maken over mijn back-ups. Hierdoor durf ik veel meer met de computer te doen. Alles blijft toch bewaard!

 

- L. Zuur

 

Overzicht

Nieuwsbrief

Vul hieronder uw mailadres in om op de hoogte te blijven van het laatste nieuws en acties.
 

S5 Box

Registreren

Kalender
Stel een vraag
1000 tekens over